Správa konceptu Fries2GO

FRIESMAT s r.o., servisní organizace franchisora českého konceptu Fries2GO,,uznává pouze takové obchodní hodnoty, které směřují k úspěšnému podnikání celé skupiny. A takové hodnoty popisuje v pěti kapitolách.  

S více jak deseti aplikujícími léty zkušeností v českém a slovenském retailu (gastro provoz, expanze značek a franchising), vyhledáváme, schvalujeme a vlastní účastí zasmluvňujeme (pro koncepční nebo partnerský provoz bezobslužných Hranolko.MATů) výhradně lokality s nadměrným průchodem (více jak 5tis. osob/ den) nebo takové uzly pohybu (nádražní haly, dopravní terminály, třísměnné výrobní závody, zoologické či botanické zahrady, aquaparky, celoroční zábavné rodinné parky apod.), které mají předpoklad výdeje nejméně 50 porcí hranolek/ den, nejpozději od druhého roku provozu.

 

1. METODIKA

Soubor obslužných, návodných a pomocných on-line nástrojů k úspěšnému podnikání franchisanta – provozu bezobslužného Hranolko.MATu. Každý smluvní partner, s první schválenou lokalitou, získá plný přístup na webový portál  konceptu Fries2GO (v odkazu ZDE) kde mu je poskytnuto zejména těchto sdílených dokumentů a informací:

  • správné postupy (… zájemce, franchisanata, důležitá FAQ, sledovaní hospodaření, HACCP ad.)
  • výkazy (obchodní plány, regionální rozvoj, výsledovky)
  • certifikáty a patenty (shoda, požární zkoušky apod.)
  • smlouvy a dodatky (franchisa, provozní smlouvy, smlouvy o pronájmu ad.)
  • ekonomika provozu (on-line sdílené uložiště monitorující ekonomiku zařízení v reálném čase, výsledky sítě konceptu ad.)
  • kontrola (test kvality produktu, provozní kontrola, správa regionu přiděleným regionálním manažerem)
  • e-shop (objednávkový systém a správa všech surovin, obalového materiálu, desinfekce, pachových filtrů ad.)

 

 

2. TRÉNINK

Připravenost k provozu, a to i v pasivní investici, je nezbytná část úspěšného evolučního procesu – ADAPTACE a následného nekonfliktního podnikání. Každý franchisant/ partner nebo nominovaný Fries.MAN je školen k uživatelskému ovládání Hranolko.MATu, surovinovému a obalovému plnění (vč. výměny oleje) a odtěžování bankovek/ mincí (obvykle 1-2 dny). Součástí ADAPTACE je aplikovaný trénink všech dosažených dovedností na místu bydlišti nejbližším provozujícím automatu, v délce trvání jednoho měsíce nebo do vydaných 1.000 porcí.

 

 

3. SUROVINY A OBAL

Zabezpečujeme komplexní dodávky surovin a koncepčního obalového materiálu. Pravidelně (na týdenní bázi) tendrujeme všechny komodity (hranolky, olej, omáčka, sůl, kelímek, dřevěné napichovátko) a ty aktualizujeme v e-shopu metodického portálu ZDE. Díky marketingové spolupráci s výrobci, distributory a množstevním – velkokapacitních nákupům, dosahujeme těch nejvýhodnějších cen na trhu.. Konceptem nominované suroviny a obal nelze svévolně měnit, jsou nekompromisní zárukou kvality produktu a funkčnosti konceptu kdekoliv v síti Fries2GO.

Dodávky jsou realizovány automaticky, vždy měsíčně nebo po vydaných 1.000 porcích. To předpokládá přidružený, operativní skladovací prostor (ideálně 2x3m) s účastí truhlicového mrazáku (pro nejméně 40 balení mražených McCain hranolek á 2.500kg) a regálového systému pro skladování obalového materiálu a ostatních trvanlivých surovin. Díky vzdálené správě a přístupu franchisora k reportům prodeje každého Hranolko.MATu, je franchisant/ partner (s předstihem 48 pracovních hodin) informován o dni dodání automatické objednávky. Tu lze realizovat také manuálně, pro případ nutného předzásobení (např. akce, sezóna apod.).

 

 

4. MARKETING

Odpovědně řídíme, všem našim franchisantům/ partnerům, veškeré lokální a národní aktivity propagace nebo influencerské spolupráce konceptu Fries2GO tak, aby byla (prezentace) vždy graficky a obsahově unifikovaná a co nejvíce funkční.

 

LOKÁLNÍ MARKETING

Zaměřeno na konkrétní, provozující Hranolko.MAT v propagační vzdálenosti 250m od jeho provozu prostřednictvím navigačních systémů, bannerových vývěsek, billboardů, nabídky produktu v blízkých školách, happy hour (vzdálené nastavení prodejních cen jedné porce hranolek pro jakoukoliv hodinu provozu) apod. 

Každý jeden požadavek francisanta/ partnera je zaznamenán do formuláře uloženého na metodickém portáue ZDE s cenou výroby, termínem vyhotovení a dodáním franchisorem na místo provozu Hranolko.MATu.

 

NÁRODNÍ MARKETING

Franchisorem řízená, celorepubliková kampaň konceptu Fries2GO jako široká propagace provozu bezobslužného automatu na hranolky a výsledného produktu prostřednictvím sociálních sítí, video kanálů, široko dosahujících článků a edukačních nástrojů zvyšující dosah zájmu o produkt.

 

 

5. SERVIS A ÚDRŽBA

Prostřednictvím spolupráce se servisní společností s celorepublikovým působením a garancí zásahu do 48 pracovních hodin od ohlášení požadavku v metodickém portálu ZDE, zajišťujeme záruční i pozáruční opravy, on-line poradenství při provozním nastavení zařízení či v případě potřeby drobných – nenáročných zásahů vč. velké, měsíční (nebo po 500 vydaných porcích) údržby,, při které je provedeno komplexní desinfekční čištění Hraanolko.MATu, kontrola (případně výměna) soustavy pachových filtrů a ekologické zpracování/ znehodnocení užitého oleje vč. kondenzátoru.

Díky aplikované, měsíční údržbě, je předpoklad (dle výrobce) životnosti zařízení v délce provozu až 15 let.

YOU

WIN

Translate web »